logo_hvid_alt

Kontakt

Odense

+45 28 23 72 12

ma@makesense.dk

Blangstedsgårdsvej 1
5220 Odense SØ

København

+45 70 70 74 12

os@makesense.dk

Dronningens Tværgade 7
1302 København K

Briefingskabeloner

facebook linkedin

Virtuel konference

Skal din konference online med et visuelt udtryk og redaktionel linje, som kan imponere seere i hele verden?

Lad os facilitere en virtuel konference for dig og din virksomhed, som ikke bare får din konference online men som har en production value der gør, at du kan producere både konferencefilm og reklamere for fremtidige virtuelle events. Det er en investering i fremtiden.

Skab en virtuel konference med teknisk ekspertise og redaktionel erfaring

Den virtuelle konference kan sammenlignes lidt med den ambitiøse livestream eller en tv-udsendelse. Her er der ikke blot tale om afvikling af et program i en livestream. I stedet tilpasser vi og rådgiver omkring, hvordan indholdet kan og bør præsenteres, så det bliver seværdigt.

Samtidig sørger vi for et visuelt og grafisk output, som passer ind i din virksomheds overordnede designsprog. Og så rådgiver vi om netværksmuligheder online, valg af virtual event platform og meget, meget mere.

Nedenstående er priseksempler som inspiration.

Hvis der skal være deltagelse af publikum, kræver det et anderledes setup. Se mere under HYBRID.

Alle priser er eksempler på pakkesammensætninger.

—– Mest populær —–

pop-up tv station

Perfekt til konferencen, med et internationalt udsyn, enten hos jer eller på et venue. Op til 3 timers live.

Sparring omkring event

Teknisk besigtelse af venue

Opstilling og test dagen før eventet

Afviklingsudstyr

4 x kamera (1 bemandet)

5 x trådløse mikrofoner

Integration af Powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 1 (1)

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler
Stream til valgfri platform

Lyspakke 2 (2)

Optagelse og levering af alle sessions, opdelt med intro / outro til de enkelte sessions

Op til 5 videokald under eventet – maksimalt 2 på samme tid

Teknisk tjek af videokald (3)

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Lydproducer

1 x Fotograf

fra 99.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

pop-up tv station+

Til heldagskonferencer på venue eller hos jer.

Sparring omkring event

Teknisk besigtelse af venue

Opstilling og test dagen før eventet

Afviklingsudstyr

4 x kamera (2 bemandet)

8 x trådløse mikrofoner

Integration af powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 2 (4)

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Stream til valgfri platform

Skræddersyet lyspakke til eventet (6)

Optagelse og levering af alle sessions, opdelt med intro / outro til de enkelte sessions

Op til 6 videokald under eventet – maksimalt 3 på samme tid

Teknisk tjek af videokald (3)

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotograf

1 x Lydassistent

fra 149.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

pop-up tv kanal

Til den udvidede konference, der varer 1 eller 2 dage. Forproducerede indslag og mediacorner.

Sparring omkring event

Teknisk besigtelse af venue, i forhold til lys og lyd

Opstilling og test dagen før eventet

Afviklingsudstyr

5 x kamera (2 bemande)

8 trådløse mikrofoner

Integration af powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 3 (5)

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Stream til valgfri platform

Skræddersyet lyspakke til eventet (6)

Optagelse og levering af alle sessions, opdelt med intro / outro til de enkelte sessions

Ubegrænset antal videokal. Op til fire kald på samme tid

Teknisk tjek af videokald (3)

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotograf

1 x Lydassistent

Mediacorner m. 1 x videojournalist til interview af oplægsholdere (op til 5 x interviewfilm inkl. sammenklip fra debat / keynote / oplæg)

1 x recapfilm fra eventet (stemningsreportage)

5 x forproducerede indslag

1 projektleder før produktion

fra 199.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

1)

Airlookpakke 1 består af: Animerede (levende) grafikker med intro, breaker, stinger, crawler, 5 navneskilte, outro og teknisk uheld

2)

Lyspakke 2: Består af 3 x 300 watt LED koldlys lamper med softbox korrekturgange.

3)

Ved teknisk tjek af videokald tester vi forbindelse med personen, der skal igennem samt gennemgår evt. powerpoint og lydforhold.

4)

Airlookpakke 2: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, crawler, op til 10 navneskilte, outro og teknisk uheld

5)

Airlookpakke 3: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, cwaler, op til 20 navneskilte, outro og teknisk uheld

6)

Skræddersyet lyspakke beror sig på en teknisk besigtigelse af venue for eventet.

Ekstra udstyr
Ekstra time
1.750,- pr. person

Det er ikke alle produktioner, der kan eller skal holdes korte.
Derfor har du her muligheden for at forlænge.

Ekstra kamera
1.250,-

Et ekstra kamera til brug under livestreaming, for at give nye og anderledes vinkler til produktionen.

Prisen er inkl. opstilling, kalibrering og nedtagning

Ekstra mikrofon
1.200,-

Flere mikrofoner ud over dem, som følger med i den valgte pakke.
Pris er hhv. kablet eller trådløs mikrofon med frekvens.

Nedklip af session/oplæg
1.500,-

Små korte klip af 2-4 minutters varighed inkl. grafisk intro/outro, hvor én debat eller oplæg bliver opsummeret.

Tilvalgsmuligheder

Casefilm

2-3 min reportage omkring en case, f.eks. en kunde eller stakeholder, som har afprøvet en helt ny teknologi.
Vi optager på én lokation i landet og interviewer 1-2 personer samt filmer dækbilleder. Kan fungere som
oplæg til en debat eller diskussion.

Casefilm inkl. optagelse, redigering, tekstning smat grafiks indpakning.

For eksempel

Resumévideor

2-4 minutters sammendrag af oplæg og keynotes. Optaget og redigeret samme af vores videojournalister på selve dagen.

Pre-event video

Hovedteaserfilm + 2 stk. SoMe versioner tilpasset 1:1 format samt 9:16 format. Disse film har til formål at hype eventet og give jer større rækkevidde, når I lancerer jeres stream.

TV-vært

Få en studiovært med erfaring fra landsdækkende tv kanal til at styre og modereret indslag.

For eksempel

Hvad er et virtuelt event?

Det virtuelle event og den virtuelle konference adskiller sig fra det fysiske ved at være 100% digitalt.

Når det fysiske og taktile ved eventet ikke er til stede, så betyder indslag, oplæg og event video endnu mere i forhold til deltagernes oplevelse.

Professionelle partnere, med kendskab til broadcast og liveudsendelser, kan være med til at give dit virtuelle event lige så stor impact som det fysiske.

Teknikken kan meget, men den er ofte underforstået, essensen i virtuelle events og konferencer er det indhold, som man vælger at putte i sendefladen.

MakeSense logo

Ovenstående er eksempler på standardpakker, der kan bruges, men særlig behov og ønsker kan gøre sig gældende.
Transport: Vi afregner transportudgiften fra nærmeste Make Sense kontor i hhv. Odense eller København.

*Krav for alle liveproduktioner
Adgang til minimum 5 x 220V strømstik
Internet: dedikeret kablet forbindelse min. 100/100
Kontakt til en teknisk ansvarlig på lokation for livestream
Al grafik skal være godkendt senest 5 dage før afvikling. Det skyldes, at rettelser kan ændre store dele af den resterende grafik, hvilket betyder ekstra arbejde.

Skal vi tage en snak?

Kontakt mig i dag, og lad os sammen se hvordan vi kan skabe værdi for jer.

Tomas Ellendersen
COO | Head of Production

Dyk ned i vores projekter

Cases

Microsoft: BCTalent – produktion i Europa og USA

Microsoft: BCTalent – produktion i Europa og USA

Opgave Microsoft stod over for en betydelig udfordring i form af en mangel på kvalificerede medarbejdere inden for Business Central-økosystemet.  For at sikre en fortsat vækst og succes for platformen var det nødvendigt at udvikle en strategi for at tiltrække og...

læs mere
Above & Beyond: Womenomics 2024

Above & Beyond: Womenomics 2024

Opgave Igennem en årrække har Make Sense været live- og videopartner på det globale DE&I summit, Womenomics. Her mødes nogle af de fremmeste fortalere og eksperter i DE&I I København, og ambitionerne er derfor tårnhøje for både det fysiske venue og den...

læs mere
Københavns Kommune: Affaldssortering

Københavns Kommune: Affaldssortering

Opgave Københavns Kommune stod over for en udfordring: At få unge til at engagere sig i affaldssortering. Trods kommunens mangeårige indsats var det svært at nå ud til den yngre generation med traditionelle kampagner.  Der var behov for en ny, kreativ og visuel...

læs mere