logo_hvid_alt

Kontakt

Odense

+45 28 23 72 12

ma@makesense.dk

Blangstedsgårdsvej 1
5220 Odense SØ

København

+45 70 70 74 12

os@makesense.dk

Dronningens Tværgade 7
1302 København K

Briefingskabeloner

facebook linkedin

Hybrid konference

Hybrid event & konference

Hybrid events kombinerer både det fysiske fremmøde og den digitale, virutelle oplevelse.

Hos Make Sense lægger vi stor vægt på, at skræddersy og rådgive omkring tilrettelæggelsen og skabelsen af et hybrid event, der tilgodeser både fysiske og digitale deltagere.

Vi rådgiver om venues’ lys og lydforhold, der skal tænkes ind i forhold til antal deltagere samt publikums position i lokalet.

Vi tilpasser programmet så oplevelsen er lige så god for både fysiske såvel som digitaledeltagere.

Alle priser er eksempler på pakkesammensætninger.

Hvad er en hybrid konference?

En hybrid konference er en fysisk konference, som også tilgodeser virtuelle deltagere. Arrangøren skaber ofte et digital rum, hvor man kan se med og interagere på samme måde – eller med andre muligheder – som fysiske deltagere.

Hvorfor vælge en hybrid konference?

Fordi du kan få flere deltagere/seere, og mindske klimaaftrykket ved at transportere deltagere ind fra hele verden. Det er dermed også en fordel for virksomheder, som skal tage højde for CSR- og klimapolitik.

Kan vi ikke bare afholde fysiske events?

Jo, men vil du virkelig gå glip af de ekstra deltagere, du kan få med hybrid? For ikke at nævne muligheden for at indsamle data og interaktion fra virtuelle deltagerne? Vi synes, at svaret er oplagt.

Kræver en hybrid konference mere forberedelse?

Ikke nødvendigvis mere. Men det virtuelle rum og flow skal indtænkes i planlægningen af det fysiske event, så du kan tilbyde en virtuel oplevelse på niveau med den fysiske. De første gange man gør det, vil det kræve mere forberedelsestid.

Hybrid starter

Til det mindre hybridsetup, hvor du gerne vil have op til 50 fysiske deltagere, videokald og paneldeltagere. Varighed op til 3 timer.

Sparring omkring event

Teknisk besigtigelse af venue, i forhold til lys og lyd

Opstilling og test dagen før eventet

3 x kamera (2 bemandede)

4 x trådløse mikrofoner

Afviklingsudstyr

Integration af PA-anlæg for lyd i salen og via stream

Integration af Powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 1

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Skræddersyet lyspakke (1)

Op til 3 x videokald. 1 kald ad gangen.

Teknisk tjek af videokald

Optagelse og overlevering af stream 1:1

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotografer

fra 79.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

—– Mest populær —–

go hybrid

Til det store setup med op til 200 fysiske deltagere, videokald, paneldeltagere. Varighed op til 4 timer.

Sparring omkring event

Teknisk besigtigelse af venue, i forhold til lys og lyd

Opstilling og test dagen før eventet

4 x kamera (2 bemandede)

8 x trådløse mikrofoner

Afviklingsudstyr

Integration af PA-anlæg for lyd i salen og via stream

Integration af Powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 2

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Skræddersyet lyspakke (1)

Op til 5 x videokald. Op til 2 kald på samme tid.

Teknisk tjek af videokald

Optagelse og overlevering af stream 1:1

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Chefproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotografer

1 x Lydassistent

fra 129.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

go full hybrid 

Det store hybridevent med mulighed for korrespondentfunktion, hardtalkstudie og livestream fra scene med oplægsholdere. Varighed op til en hel dag.

Sparring omkring event

Teknisk besigtigelse af venue, i forhold til lys og lyd

Opstilling og test dagen før eventet

6 x kamera (3 bemandede)

10 x trådløse mikrofoner

Afviklingsudstyr

Integration af PA-anlæg for lyd i salen og via stream

Integration af Powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 3

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Skræddersyet lyspakke (1)

Ubegrænset videokald. Op til 4 kald på samme tid.

Teknisk tjek af videokald

Optagelse og overlevering af stream 1:1

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Chefproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotografer

1 x Lydassistent

Korrespondentposition i Danmark. Sender live.

Mediacorner m. 1 x videojournalist til interview af oplægsholdere (op til 5 x interviewfilm inkl. sammenklip fra debat / keynote / oplæg)

Rådgivning omkring studieopbygning

fra 299.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

Airlookpakke 1

Airlookpakke 1 består af: Animerede (levende) grafikker med intro, breaker, stinger, crawler, 5 navneskilte, outro og teknisk uheld

Airlookpakke 2

Airlookpakke 2: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, crawler, op til 10 navneskilte, outro og teknisk uheld

Airlookpakke 3

Airlookpakke 3: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, cwaler, op til 20 navneskilte, outro og teknisk uheld

Skræddersyet lyspakke

Skræddersyet lyspakke beror sig på en teknisk besigtigelse af venue for eventet.

Ekstra udstyr
Ekstra time
1.750,- pr. person

Det er ikke alle produktioner, der kan eller skal holdes korte.
Derfor har du her muligheden for at forlænge.

Ekstra kamera
1.250,-

Et ekstra kamera til brug under livestreaming, for at give nye og anderledes vinkler til produktionen.

Prisen er inkl. opstilling, kalibrering og nedtagning

Ekstra mikrofon
1.200,-

Flere mikrofoner ud over dem, som følger med i den valgte pakke.
Pris er hhv. kablet eller trådløs mikrofon med frekvens.

Nedklip af session/oplæg
1.500,-

Små korte klip af 2-4 minutters varighed inkl. grafisk intro/outro, hvor én debat eller oplæg bliver opsummeret.

MakeSense logo

Ovenstående er eksempler på standardpakker, der kan bruges, men særlig behov og ønsker kan gøre sig gældende.
Transport: Vi afregner transportudgiften fra nærmeste Make Sense kontor i hhv. Odense eller København.

*Krav for alle liveproduktioner
Adgang til minimum 5 x 220V strømstik
Internet: dedikeret kablet forbindelse min. 100/100
Kontakt til en teknisk ansvarlig på lokation for livestream
Al grafik skal være godkendt senest 5 dage før afvikling. Det skyldes, at rettelser kan ændre store dele af den resterende grafik, hvilket betyder ekstra arbejde.
Er der tale om opstilling dagen før samt en hel dags afvikling, vil vi gerne bespises.

Skal vi tage en snak?

Kontakt mig i dag, og lad os sammen se hvordan vi kan skabe værdi for jer.

Tomas Ellendersen
COO | Driftsdirektør

Dyk ned i vores projekter

Cases

Launchfilm – Jabra Elite 75t

Launchfilm – Jabra Elite 75t

Opgave Jabra skulle bruge en visuelt lækker fremvisning og præsentation af deres nye Elite 75t earbuds. Vores opgave bestod i at formidle de nye funktioner visuelt, og vise de elegante høretelefoner frem, på en stilren og lækker måde. Løsning De tætte nærbilleder...

læs mere
Livestream – Toyota Yaris Cross

Livestream – Toyota Yaris Cross

Opgave Toyota Danmark ville give deres fans en snigpremiere lidt ud over det sædvanlige med en lancering på Facebook. Ambitionen var en ægte danmarkspremiere af international kaliber, og så var Make Sense den eneste rigtige partner at samarbejde med. Løsning Med et...

læs mere
HYBRIDEVENT – FOLKEMØDET 2021

HYBRIDEVENT – FOLKEMØDET 2021

Opgave I ti år har Folkemødet været afholdt på Bornholm. Festivalen i 2020 måtte aflyses på grund af udbruddet af Covid-19, men i 2021 skulle det være anderledes. Et nyt hybrid-format skulle sikre, at hele Danmark kunne deltage. Det blev den største opgave for Make...

læs mere