logo_hvid_alt

Kontakt

Odense

+45 28 23 72 12

ma@makesense.dk

Blangstedsgårdsvej 1
5220 Odense SØ

København

+45 70 70 74 12

os@makesense.dk

Dronningens Tværgade 7
1302 København K

Briefingskabeloner

facebook linkedin

Hybrid konference

Hybrid event & konference

Hybrid events kombinerer både det fysiske fremmøde og den digitale, virutelle oplevelse.

Hos Make Sense lægger vi stor vægt på, at skræddersy og rådgive omkring tilrettelæggelsen og skabelsen af et hybrid event, der tilgodeser både fysiske og digitale deltagere.

Vi rådgiver om venues’ lys og lydforhold, der skal tænkes ind i forhold til antal deltagere samt publikums position i lokalet.

Vi tilpasser programmet så oplevelsen er lige så god for både fysiske såvel som digitaledeltagere.

Alle priser er eksempler på pakkesammensætninger.

Hvad er en hybrid konference?

En hybrid konference er en fysisk konference, som også tilgodeser virtuelle deltagere. Arrangøren skaber ofte et digital rum, hvor man kan se med og interagere på samme måde – eller med andre muligheder – som fysiske deltagere.

Hvorfor vælge en hybrid konference?

Fordi du kan få flere deltagere/seere, og mindske klimaaftrykket ved at transportere deltagere ind fra hele verden. Det er dermed også en fordel for virksomheder, som skal tage højde for CSR- og klimapolitik.

Kan vi ikke bare afholde fysiske events?

Jo, men vil du virkelig gå glip af de ekstra deltagere, du kan få med hybrid? For ikke at nævne muligheden for at indsamle data og interaktion fra virtuelle deltagerne? Vi synes, at svaret er oplagt.

Kræver en hybrid konference mere forberedelse?

Ikke nødvendigvis mere. Men det virtuelle rum og flow skal indtænkes i planlægningen af det fysiske event, så du kan tilbyde en virtuel oplevelse på niveau med den fysiske. De første gange man gør det, vil det kræve mere forberedelsestid.

Hybrid starter

Til det mindre hybridsetup, hvor du gerne vil have op til 50 fysiske deltagere, videokald og paneldeltagere. Varighed op til 3 timer.

Sparring omkring event

Teknisk besigtigelse af venue, i forhold til lys og lyd

Opstilling og test dagen før eventet

3 x kamera (2 bemandede)

4 x trådløse mikrofoner

Afviklingsudstyr

Integration af PA-anlæg for lyd i salen og via stream

Integration af Powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 1

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Skræddersyet lyspakke (1)

Op til 3 x videokald. 1 kald ad gangen.

Teknisk tjek af videokald

Optagelse og overlevering af stream 1:1

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotografer

fra 79.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

—– Mest populær —–

go hybrid

Til det store setup med op til 200 fysiske deltagere, videokald, paneldeltagere. Varighed op til 4 timer.

Sparring omkring event

Teknisk besigtigelse af venue, i forhold til lys og lyd

Opstilling og test dagen før eventet

4 x kamera (2 bemandede)

8 x trådløse mikrofoner

Afviklingsudstyr

Integration af PA-anlæg for lyd i salen og via stream

Integration af Powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 2

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Skræddersyet lyspakke (1)

Op til 5 x videokald. Op til 2 kald på samme tid.

Teknisk tjek af videokald

Optagelse og overlevering af stream 1:1

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Chefproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotografer

1 x Lydassistent

fra 129.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

go full hybrid 

Det store hybridevent med mulighed for korrespondentfunktion, hardtalkstudie og livestream fra scene med oplægsholdere. Varighed op til en hel dag.

Sparring omkring event

Teknisk besigtigelse af venue, i forhold til lys og lyd

Opstilling og test dagen før eventet

6 x kamera (3 bemandede)

10 x trådløse mikrofoner

Afviklingsudstyr

Integration af PA-anlæg for lyd i salen og via stream

Integration af Powerpoint

Monitor med multiview i studiet

Monitor med programview i studiet

Talkback system mellem afvikling og vært

Airlookpakke 3

Håndtering og afvikling af eksterne videofiler

Skræddersyet lyspakke (1)

Ubegrænset videokald. Op til 4 kald på samme tid.

Teknisk tjek af videokald

Optagelse og overlevering af stream 1:1

1 x Projektleder / Produktionsleder

1 x Afviklingsproducer

1 x Chefproducer

1 x Lydproducer

2 x Fotografer

1 x Lydassistent

Korrespondentposition i Danmark. Sender live.

Mediacorner m. 1 x videojournalist til interview af oplægsholdere (op til 5 x interviewfilm inkl. sammenklip fra debat / keynote / oplæg)

Rådgivning omkring studieopbygning

fra 299.995,-

Husk at tjekke krav til livestreaming*

Airlookpakke 1

Airlookpakke 1 består af: Animerede (levende) grafikker med intro, breaker, stinger, crawler, 5 navneskilte, outro og teknisk uheld

Airlookpakke 2

Airlookpakke 2: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, crawler, op til 10 navneskilte, outro og teknisk uheld

Airlookpakke 3

Airlookpakke 3: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, cwaler, op til 20 navneskilte, outro og teknisk uheld

Skræddersyet lyspakke

Skræddersyet lyspakke beror sig på en teknisk besigtigelse af venue for eventet.

Ekstra udstyr
Ekstra time
1.750,- pr. person

Det er ikke alle produktioner, der kan eller skal holdes korte.
Derfor har du her muligheden for at forlænge.

Ekstra kamera
1.250,-

Et ekstra kamera til brug under livestreaming, for at give nye og anderledes vinkler til produktionen.

Prisen er inkl. opstilling, kalibrering og nedtagning

Ekstra mikrofon
1.200,-

Flere mikrofoner ud over dem, som følger med i den valgte pakke.
Pris er hhv. kablet eller trådløs mikrofon med frekvens.

Nedklip af session/oplæg
1.500,-

Små korte klip af 2-4 minutters varighed inkl. grafisk intro/outro, hvor én debat eller oplæg bliver opsummeret.

MakeSense logo

Ovenstående er eksempler på standardpakker, der kan bruges, men særlig behov og ønsker kan gøre sig gældende.
Transport: Vi afregner transportudgiften fra nærmeste Make Sense kontor i hhv. Odense eller København.

*Krav for alle liveproduktioner
Adgang til minimum 5 x 220V strømstik
Internet: dedikeret kablet forbindelse min. 100/100
Kontakt til en teknisk ansvarlig på lokation for livestream
Al grafik skal være godkendt senest 5 dage før afvikling. Det skyldes, at rettelser kan ændre store dele af den resterende grafik, hvilket betyder ekstra arbejde.
Er der tale om opstilling dagen før samt en hel dags afvikling, vil vi gerne bespises.

Skal vi tage en snak?

Kontakt mig i dag, og lad os sammen se hvordan vi kan skabe værdi for jer.

Tomas Ellendersen
COO | Head of Production

Dyk ned i vores projekter

Cases

Microsoft: BCTalent – produktion i Europa og USA

Microsoft: BCTalent – produktion i Europa og USA

Opgave Microsoft stod over for en betydelig udfordring i form af en mangel på kvalificerede medarbejdere inden for Business Central-økosystemet.  For at sikre en fortsat vækst og succes for platformen var det nødvendigt at udvikle en strategi for at tiltrække og...

læs mere
Above & Beyond: Womenomics 2024

Above & Beyond: Womenomics 2024

Opgave Igennem en årrække har Make Sense været live- og videopartner på det globale DE&I summit, Womenomics. Her mødes nogle af de fremmeste fortalere og eksperter i DE&I I København, og ambitionerne er derfor tårnhøje for både det fysiske venue og den...

læs mere
Københavns Kommune: Affaldssortering

Københavns Kommune: Affaldssortering

Opgave Københavns Kommune stod over for en udfordring: At få unge til at engagere sig i affaldssortering. Trods kommunens mangeårige indsats var det svært at nå ud til den yngre generation med traditionelle kampagner.  Der var behov for en ny, kreativ og visuel...

læs mere