Skal din konference online med et visuelt udtryk og redaktionel linje, som kan imponere seere i hele verden?
Lad os facilitere en virtuel konference for dig og din virksomhed, som ikke bare får din konference online men som har en production value der gør, at du kan producere både konferencefilm og reklamere for fremtidige virtuelle events. Det er en investering i fremtiden.
Skab en virtuel konference med teknisk ekspertise og redaktionel erfaring
Den virtuelle konference kan sammenlignes lidt med den ambitiøse livestream eller en tv-udsendelse. Her er der ikke blot tale om afvikling af et program i en livestream. I stedet tilpasser vi og rådgiver omkring, hvordan indholdet kan og bør præsenteres, så det bliver seværdigt.
Samtidig sørger vi for et visuelt og grafisk output, som passer ind i din virksomheds overordnede designsprog. Og så rådgiver vi om netværksmuligheder online, valg af virtual event platform og meget, meget mere.
Nedenstående er priseksempler som inspiration.
Hvis der skal være deltagelse af publikum, kræver det et anderledes setup. Se mere under HYBRID.
Alle priser er eksempler på pakkesammensætninger.
—– Mest populær —–
pop-up tv station
Perfekt til konferencen, med et internationalt udsyn, enten hos jer eller på et venue. Op til 3 timers live.
Sparring omkring event
Teknisk besigtelse af venue
Opstilling og test dagen før eventet
Afviklingsudstyr
4 x kamera (1 bemandet)
5 x trådløse mikrofoner
Integration af Powerpoint
Monitor med multiview i studiet
Monitor med programview i studiet
Talkback system mellem afvikling og vært
Airlookpakke 1 (1)
Håndtering og afvikling af eksterne videofiler
Stream til valgfri platform
Lyspakke 2 (2)
Optagelse og levering af alle sessions, opdelt med intro / outro til de enkelte sessions
Op til 5 videokald under eventet – maksimalt 2 på samme tid
Teknisk tjek af videokald (3)
1 x Projektleder / Produktionsleder
1 x Afviklingsproducer
1 x Lydproducer
1 x Fotograf
fra 99.995,-
Husk at tjekke krav til livestreaming*
pop-up tv station+
Til heldagskonferencer på venue eller hos jer.
Sparring omkring event
Teknisk besigtelse af venue
Opstilling og test dagen før eventet
Afviklingsudstyr
4 x kamera (2 bemandet)
8 x trådløse mikrofoner
Integration af powerpoint
Monitor med multiview i studiet
Monitor med programview i studiet
Talkback system mellem afvikling og vært
Airlookpakke 2 (4)
Håndtering og afvikling af eksterne videofiler
Stream til valgfri platform
Skræddersyet lyspakke til eventet (6)
Optagelse og levering af alle sessions, opdelt med intro / outro til de enkelte sessions
Op til 6 videokald under eventet – maksimalt 3 på samme tid
Teknisk tjek af videokald (3)
1 x Projektleder / Produktionsleder
1 x Afviklingsproducer
1 x Lydproducer
2 x Fotograf
1 x Lydassistent
fra 149.995,-
Husk at tjekke krav til livestreaming*
pop-up tv kanal
Til den udvidede konference, der varer 1 eller 2 dage. Forproducerede indslag og mediacorner.
Sparring omkring event
Teknisk besigtelse af venue, i forhold til lys og lyd
Opstilling og test dagen før eventet
Afviklingsudstyr
5 x kamera (2 bemande)
8 trådløse mikrofoner
Integration af powerpoint
Monitor med multiview i studiet
Monitor med programview i studiet
Talkback system mellem afvikling og vært
Airlookpakke 3 (5)
Håndtering og afvikling af eksterne videofiler
Stream til valgfri platform
Skræddersyet lyspakke til eventet (6)
Optagelse og levering af alle sessions, opdelt med intro / outro til de enkelte sessions
Ubegrænset antal videokal. Op til fire kald på samme tid
Teknisk tjek af videokald (3)
1 x Projektleder / Produktionsleder
1 x Afviklingsproducer
1 x Lydproducer
2 x Fotograf
1 x Lydassistent
Mediacorner m. 1 x videojournalist til interview af oplægsholdere (op til 5 x interviewfilm inkl. sammenklip fra debat / keynote / oplæg)
1 x recapfilm fra eventet (stemningsreportage)
5 x forproducerede indslag
1 projektleder før produktion
fra 199.995,-
Husk at tjekke krav til livestreaming*
1)
Airlookpakke 1 består af: Animerede (levende) grafikker med intro, breaker, stinger, crawler, 5 navneskilte, outro og teknisk uheld
2)
Lyspakke 2: Består af 3 x 300 watt LED koldlys lamper med softbox korrekturgange.
3)
Ved teknisk tjek af videokald tester vi forbindelse med personen, der skal igennem samt gennemgår evt. powerpoint og lydforhold.
4)
Airlookpakke 2: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, crawler, op til 10 navneskilte, outro og teknisk uheld
5)
Airlookpakke 3: Animerede (levende grafikker) med intro, breaker, stinger, cwaler, op til 20 navneskilte, outro og teknisk uheld
6)
Skræddersyet lyspakke beror sig på en teknisk besigtigelse af venue for eventet.
Ekstra udstyr
Det er ikke alle produktioner, der kan eller skal holdes korte.
Derfor har du her muligheden for at forlænge.
Et ekstra kamera til brug under livestreaming, for at give nye og anderledes vinkler til produktionen.
Prisen er inkl. opstilling, kalibrering og nedtagning
Flere mikrofoner ud over dem, som følger med i den valgte pakke.
Pris er hhv. kablet eller trådløs mikrofon med frekvens.
Små korte klip af 2-4 minutters varighed inkl. grafisk intro/outro, hvor én debat eller oplæg bliver opsummeret.
Tilvalgsmuligheder
Casefilm
2-3 min reportage omkring en case, f.eks. en kunde eller stakeholder, som har afprøvet en helt ny teknologi.
Vi optager på én lokation i landet og interviewer 1-2 personer samt filmer dækbilleder. Kan fungere som
oplæg til en debat eller diskussion.
Casefilm inkl. optagelse, redigering, tekstning smat grafiks indpakning.
For eksempel
Resumévideor
2-4 minutters sammendrag af oplæg og keynotes. Optaget og redigeret samme af vores videojournalister på selve dagen.
Pre-event video
Hovedteaserfilm + 2 stk. SoMe versioner tilpasset 1:1 format samt 9:16 format. Disse film har til formål at hype eventet og give jer større rækkevidde, når I lancerer jeres stream.
TV-vært
Få en studiovært med erfaring fra landsdækkende tv kanal til at styre og modereret indslag.
For eksempel
Hvad er et virtuelt event?
Det virtuelle event og den virtuelle konference adskiller sig fra det fysiske ved at være 100% digitalt.
Når det fysiske og taktile ved eventet ikke er til stede, så betyder indslag, oplæg og event video endnu mere i forhold til deltagernes oplevelse.
Professionelle partnere, med kendskab til broadcast og liveudsendelser, kan være med til at give dit virtuelle event lige så stor impact som det fysiske.
Teknikken kan meget, men den er ofte underforstået, essensen i virtuelle events og konferencer er det indhold, som man vælger at putte i sendefladen.
Ovenstående er eksempler på standardpakker, der kan bruges, men særlig behov og ønsker kan gøre sig gældende.
Transport: Vi afregner transportudgiften fra nærmeste Make Sense kontor i hhv. Odense eller København.
*Krav for alle liveproduktioner
Adgang til minimum 5 x 220V strømstik
Internet: dedikeret kablet forbindelse min. 100/100
Kontakt til en teknisk ansvarlig på lokation for livestream
Al grafik skal være godkendt senest 5 dage før afvikling. Det skyldes, at rettelser kan ændre store dele af den resterende grafik, hvilket betyder ekstra arbejde.
Skal vi tage en snak?
Kontakt mig i dag, og lad os sammen se hvordan vi kan skabe værdi for jer.
Tomas Ellendersen
COO | Driftsdirektør
Dyk ned i vores projekter
Cases
Launchfilm – Jabra Elite 75t
Opgave Jabra skulle bruge en visuelt lækker fremvisning og præsentation af deres nye Elite 75t earbuds. Vores opgave bestod i at formidle de nye funktioner visuelt, og vise de elegante høretelefoner frem, på en stilren og lækker måde. Løsning De tætte nærbilleder...
Livestream – Toyota Yaris Cross
Opgave Toyota Danmark ville give deres fans en snigpremiere lidt ud over det sædvanlige med en lancering på Facebook. Ambitionen var en ægte danmarkspremiere af international kaliber, og så var Make Sense den eneste rigtige partner at samarbejde med. Løsning Med et...
HYBRIDEVENT – FOLKEMØDET 2021
Opgave I ti år har Folkemødet været afholdt på Bornholm. Festivalen i 2020 måtte aflyses på grund af udbruddet af Covid-19, men i 2021 skulle det være anderledes. Et nyt hybrid-format skulle sikre, at hele Danmark kunne deltage. Det blev den største opgave for Make...