logo_hvid_alt

Kontakt

Odense

+45 28 23 72 12

ma@makesense.dk

Blangstedsgårdsvej 1
5220 Odense SØ

København

+45 70 70 74 12

os@makesense.dk

Dronningens Tværgade 7
1302 København K

Briefingskabeloner

Brand activation – Singapore Airlines

Opgave

Singapore Airlines ønskede at formidle, hvordan de skaber eksklusive oplevelser for deres kunder.

Som det første flyselskab lancerede de en stor konkurrence, hvor tre af Danmarks dygtigste kokke gav deres bud på, hvordan en gourmetret i 10 kilometers højde kunne se ud.

Løsning

Med udgangspunkt i de tre Michelin-kokke og deres kulinariske standpunkt dokumenterede Make Sense, hvordan en gourmetret til et flyselskab bliver til.

Grundingrediensen var solid historiefortælling og journalistisk håndværk.

Det var essentielt for Singapore Airlines at komme hele vejen rundt om retten; fra den indledende opskriftsmæssige overvejelse, til hvordan maden tilberedes ombord på flyet.

Resultat

Filmen blev et godt eksempel på brand activation fra Singapore Airlines side.

Filmen var med til at formidle de krav, selskabet stiller sig selv for at være blandt verdens førende flyselskaber.

Filmen blev vist på alle Singapore Airlines fly i forbindelse med offentliggørelsen af retten og benyttes stadig. På den måde er den et eksempel på anvendt oplevelsesmarkedsføring.

Start et samarbejde med mening

I mere end et årti har Make Sense leveret journalistisk indhold og liveproduktion til vores kunder.

Lad os tale sammen, hvis du vil høre mere om, hvordan Make Sense kan hjælpe jer med film eller live. 

Kontakt os

14 + 15 =